POKROČILÉ ŘÍZENÍ STROJÍRENSKÉ VÝROBY V SYSTÉMU MYGEM

Nabídka informačního systému myGEM pro strojírenskou výrobu

Informační systém myGEM® je komplexní softwarové řešení obsahující více jak 40 specializovaných modulů, které je možné využívat komplexně nebo jednotlivě. Každý uživatel dostane přesně to, co potřebuje!

– pomáhá zefektivnit Vaše procesy – řešení je přehledné a dlouhodobě ověřené v praxi!

– poskytuje našim zákazníkům vysokou flexibilitu u svých zákazníků a přináší významný užitek v podobě úspory nákladů.

Zaměřujeme se především na komplexní řešení realizačních procesů a výroby. To, co některé společnosti řeší integrací různých softwarů a duplicitou dat (ekonomika, monitorování výroby, řízení skladů a TPV), nabízíme v jednom! Údržba a rozvoj našeho řešení je podstatně jednodušší a zajišťuje Vám vysokou flexibilitu a spolehlivost v provozu.

Zákazníkům nabízíme trvalou podporu v provozu (pravidelný upgrade, speciální úpravy dle potřeb zákazníka, …). Zaškolení obsluhy IS samozřejmostí!

Přínosy

  • přehledné řízení a monitorování prodejních objednávek a výrobních zakázek
  • automatické návrhy interních zakázek pro výrobu polotovarů (PVV) a finálů (FVV)
  • úspora času a peněz komplexním řešením skladů pomocí mobilních terminálů a výdajových dávek
  • rozsáhlé možnosti plánování výroby – výhledy, výkonný plán výroby na období, středisko, dílnu, řízení změn, využití priorit
  • pružné plánování výroby – lze nastavit a přizpůsobit pro výrobu dílů, montovaných celků a finálních výrobků v jednorázových zakázkách, opakovaných sériích nebo také v oblasti hromadné výroby
  • okamžité vyhodnocení zakázky (graficky) pro kusovou, sériovou i hromadnou výrobu (využití pracovní doby, rozpracovanost výroby, ...)
  • řízení přehledně kombinace různých druhů výrob u jednoho klienta
  • vytvoříme jedinečný způsob plánování podle specifických potřeb Vašich procesů
  • zvýšení produktivity práce, zlepšení využití strojů a organizace výroby
  • řešení zajišťuje přehled veškerých změn
  • řízení úkolů, které je integrováno v informačním systému, umožňuje soustředit se na kvalitu práce – cesta k vysoké efektivitě pracovního týmu
  • jednoduché a velmi přehledné ovládání
  • urychlení práce s webovými aplikacemi pro tablety a mobilní telefony

Ukázky z programu myGEM®

Zaplánování kapacity

Kapacitní zátěž

Zobrazování kusové, sériové a hromadné výroby – vyhodnocení zakázky

Řízení polotovarů

– automatický návrh zakázek pro výrobu finálů (FVV)

– automatický návrh zakázek pro výrobu polotovarů (PVV)

Kooperace

– automatický návrh objednávek kooperací na základě požadavků z výroby

Základní okno modulu Řízení projektů a úkolů (RPU)

– seznam jednotlivých úkolů/projektů

Tabule úkolů

– zásobník práce pro člena týmu
– rychlý přehled úkolů k řešení, jejich stavu i úkolů zadaných jiným uživatelům

Chronologický plán projektů

– zobrazení jednotlivých projektů a úkolů projektu chronologicky

Plnění termínu

– možnost výběru tisku pro konkrétního partnera, období


Vyhodnocení chyb – změn

– možnost výběru tisku pro konkrétní období

Komplexní řešení "chytrých skladů" pomocí mobilních terminálů

Příjmová dávka

Výstupní kontrola provede pomocí mobilního terminálu uvolnění výrobků z denní produkce (objednávky) na mezisklad. Nejdříve uživatel pomocí čárového kódu vybere objednávku (odvolávku, interní zakázku).

Po zobrazení seznamu položek vybrané objednávky uživatel provede sejmutí čárového kódu položky. Toto bude také na výrobním příkazu nebo na podobném podkladu. Uživateli se přednastaví množství určené pro výrobu. Uživatel bude moci toto množství upravit podle skutečně odváděného množství. Dále podle nastavení produktu upraví stav generace dílu eventuálně výrobní dávku (formu).

Výdejová dávka

Denní plán výroby

Přehled zakázek

Využití pracovní doby

Přehled evidence pracovníka – období

Využití pracovní doby pracovníka

Neshody

Vhodné moduly informačního systému myGEM® pro STROJÍRENSKOU VÝROBU

Ekonomická část:

Účetnictví (UCT)
Majetek (MAJ)

Nabízíme kompletní ekonomickou agendu, lze však napojit na stávající účetní moduly, které používáte.

Procesní část:

Řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Řízení projektů a úkolů (RPU)
Logistika – Prodej (LPR)
Logistika – Nákup (LNA)
Intrastat (INT)
Sklady (SKL)
Mobilní terminály (MOB)
Technická příprava výroby (TPV)
Plánování a řízení výroby (RVP)
Evidence výroby (RVE)
Evidence výstupní kontroly a neshod (EVK)
Odhlašování operací (OP)
Údržba a diagnostika strojů (US)
Elektronická komunikace (EDI)
Monitorování výrobního procesu (MES)

Kontaktujte nás!

Kontaktní osoby: Marie Pelková, Zuzana Jurčová

E-mail: gemco@gemco.cz

Tel.: +420 572 555 337-8
+420 572 554 365
+420 572 551 231

Helpdesk

Kontaktovat nás můžete i na našem helpdesku:

+420 572 555 337-8