Nabídka informačního systému myGEM pro strojírenskou výrobu
Informační systém myGEM® je komplexní softwarové řešení obsahující více jak 40 specializovaných modulů, které je možné využívat komplexně nebo jednotlivě. Každý uživatel dostane přesně to, co potřebuje!
– pomáhá zefektivnit Vaše procesy – řešení je přehledné a dlouhodobě ověřené v praxi!
– poskytuje našim zákazníkům vysokou flexibilitu u svých zákazníků a přináší významný užitek v podobě úspory nákladů.
Zaměřujeme se především na komplexní řešení realizačních procesů a výroby. To, co některé společnosti řeší integrací různých softwarů a duplicitou dat (ekonomika, monitorování výroby, řízení skladů a TPV), nabízíme v jednom! Údržba a rozvoj našeho řešení je podstatně jednodušší a zajišťuje Vám vysokou flexibilitu a spolehlivost v provozu.
Zákazníkům nabízíme trvalou podporu v provozu (pravidelný upgrade, speciální úpravy dle potřeb zákazníka, …). Zaškolení obsluhy IS samozřejmostí!
Zaplánování kapacity
Kapacitní zátěž
Zobrazování kusové, sériové a hromadné výroby – vyhodnocení zakázky
Řízení polotovarů
– automatický návrh zakázek pro výrobu finálů (FVV)
– automatický návrh zakázek pro výrobu polotovarů (PVV)
Kooperace
– automatický návrh objednávek kooperací na základě požadavků z výroby
Základní okno modulu Řízení projektů a úkolů (RPU)
– seznam jednotlivých úkolů/projektů
Tabule úkolů
– zásobník práce pro člena týmu
– rychlý přehled úkolů k řešení, jejich stavu i úkolů zadaných jiným uživatelům
Chronologický plán projektů
– zobrazení jednotlivých projektů a úkolů projektu chronologicky
Plnění termínu
– možnost výběru tisku pro konkrétního partnera, období
Vyhodnocení chyb – změn
– možnost výběru tisku pro konkrétní období
Příjmová dávka
Výstupní kontrola provede pomocí mobilního terminálu uvolnění výrobků z denní produkce (objednávky) na mezisklad. Nejdříve uživatel pomocí čárového kódu vybere objednávku (odvolávku, interní zakázku).
Po zobrazení seznamu položek vybrané objednávky uživatel provede sejmutí čárového kódu položky. Toto bude také na výrobním příkazu nebo na podobném podkladu. Uživateli se přednastaví množství určené pro výrobu. Uživatel bude moci toto množství upravit podle skutečně odváděného množství. Dále podle nastavení produktu upraví stav generace dílu eventuálně výrobní dávku (formu).
Výdejová dávka
Denní plán výroby
Přehled zakázek
Využití pracovní doby
Přehled evidence pracovníka – období
Využití pracovní doby pracovníka
Neshody
Účetnictví (UCT)
Majetek (MAJ)
Nabízíme kompletní ekonomickou agendu, lze však napojit na stávající účetní moduly, které používáte.
Řízení vztahů se zákazníky (CRM)
Řízení projektů a úkolů (RPU)
Logistika – Prodej (LPR)
Logistika – Nákup (LNA)
Intrastat (INT)
Sklady (SKL)
Mobilní terminály (MOB)
Technická příprava výroby (TPV)
Plánování a řízení výroby (RVP)
Evidence výroby (RVE)
Evidence výstupní kontroly a neshod (EVK)
Odhlašování operací (OP)
Údržba a diagnostika strojů (US)
Elektronická komunikace (EDI)
Monitorování výrobního procesu (MES)
Kontaktní osoby: Marie Pelková, Zuzana Jurčová
E-mail: gemco@gemco.cz
Tel.: +420 572 555 337-8
+420 572 554 365
+420 572 551 231
Kontaktovat nás můžete i na našem helpdesku:
+420 572 555 337-8