Cílem školení je získání uceleného obrazu o marketingu, jeho roli a významu ve firmě. Jedná se o základní principy marketingu – jako např. definice a vysvětlení základních marketingových pojmů, základní podnikatelská koncepce, funkce a úloha marketingu, marketingové plánování. Dále se školení zaměřuje na marketingové analýzy – analýzu trhu a jeho segmentaci, SWOT analýzu – kterou je možno identifikovat silné (Strenghts) a slabé (Weaknesses) stránky, příležitosti (Opportunities) a hrozby (Threats), a pomocí které je možné komplexně vyhodnotit fungování firmy, nalézt problém nebo nové možnosti růstu.
Účastníci školení si tak vytvoří povědomí o marketingovém přístupu ve firmě. Porozumí smyslu marketingových analýz a aplikaci vybraných metod v praxi.
Doba trvání kurzu: 2 dny
Cena kurzu: 4.990,-- Kč bez DPH/osoba
Školení na objednávku: doba trvání dle potřeby zákazníka, cena dle počtu školených osob a délky školení.
Kontaktovat nás můžete i na našem helpdesku:
+420 572 555 337-8