Asertivita pro obchodníky

Asertivní člověk má plnou zodpovědnost za své chování. Asertivní člověk je aktivní, vyhýbá se agresi i manipulaci. Asertivní člověk to, co říká, také cítí. Asertivní člověk se nepovyšuje a nikoho neponižuje. Umí naslouchat. Umí přiznat chybu. Zná pojem „kompromis“. To vše patří k dovednostem obchodníka.

  • Proč máme být asertivní?
  • Čtyři základní druhy komunikačních stylů – pasivní, agresivní, manipulativní, asertivní.
  • Základní složky asertivního chování.
  • Jednoduché asertivní reakce.
  • Asertivní řešení konfliktů.
  • Povzbuzování partnera a umění empatického naslouchání.

Doba trvání kurzu: 2 dny

Cena kurzu: 4.990,-- Kč bez DPH/osoba

Školení na objednávku: doba trvání dle potřeby zákazníka, cena dle počtu školených osob a délky školení.

Helpdesk

Kontaktovat nás můžete i na našem helpdesku:

+420 572 555 337-8