Jak dosáhnout shody se zákazníkem

Cílem tohoto školení je rostoucí potřeba naslouchat přáním zákazníka, neboť péče o zákazníka je investicí s „nejvyšší mírou návratnosti“.

  • Na prvním místě je ten, kdo nás živí.
  • Zákazník je především člověk.
  • Vztah se buduje komunikací.
  • Nejspokojenějším zákazníkem je „obskakovaný“ zákazník.
  • Obranný val proti „nájezdům“ konkurence se buduje z drobných kaménků.
  • Služby zákazníkům znamenají více než servisní zákrok.
  • K péči o zákazníka patří také přemýšlení za zákazníka.
  • Ztráta zákazníka je proces, který začíná ztrátou důvěry.
  • Nejlepším prodejcem je nadšený zákazník.

Uvedené zásady jsou doloženy příklady tak, aby mohly být jednoduše aplikovány do praktického života .

Doba trvání kurzu: 2 dny

Cena kurzu: 4.990,-- Kč bez DPH/osoba

Školení na objednávku: doba trvání dle potřeby zákazníka, cena dle počtu školených osob a délky školení.

Helpdesk

Kontaktovat nás můžete i na našem helpdesku:

+420 572 555 337-8